آرایش و زیبایی, وبلاگ

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب :

 

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب ، بدون شک بسیار مهم است به طوری که به جرات میتوان گفت در مقایسه با سایر لوازم  و محصولات آرایشی ، مهمترین فاکتور در آرایش صورت در بانوان ، انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب میباشد.

بیوتی استور آنلاین در این مقاله شما را با ریشه کلمه ریمل ، کاربرد ریمل ، انواع ریمل ، ساختار ریمل ها ، روش استفاده و نگهداری از ریمل و در انتها معرفی چند برند مطرح و معتبر جهانی ، آشنا خواهد کرد.

شما بعد از مطالعه مقاله  انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب ، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در جهت انتخاب و خرید مناسبترین  ریمل منطبق با نوع و حالت مژه ها ی خود داشتید ، میتوانید از اینجا با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

بیوتی استور آنلاین مرجعی تخصصی در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است که تلاش می کند ، اطلاعات ، آگاهی و شناخت شما را در مورد کلیه موارد و ملاحظات مربوط به انتخاب ، خرید و روش مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش دهد .

 

 بیوتی استور آنلاین به شما کمک میکند بهترین ها را برای خرید انتخاب کنید .

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

 

ریشه کلمه ریمل :

 

 

ریمل یک واژه فرانسوی است که در گذشته به دایره لغات فارسی وارد شده.

جالب است بدانید که واژه ریمل نام ثبت شده یک برند و تولید کننده لوازم آرایشی میباشد که بعدها در ایران برای تمام ماسکاراها بکار گرفته شد و به مرور زمان جای خود را در گویش مردم باز کرد و به این شکل بود که واژه انگلیسی ماسکارا ، جای خود را به کلمه ریمل داد .

 

در گذشته های نه چندان دور ، به ریمل ، سرمه چشم گفته میشد.

 

در واقع همان طوری که گفته شد ، نام ریمل ( Rimmel ) که در ایران مورد استفاده قرار میگیرد ، نام یک برند تولید کننده لوازم آرایشی میباشد که در کشور انگلیس تولید میشود و به ریمل لندن www.rimmellondon.com معروف است که در سال 1834 فعالیت خود را اغاز کرده و تاکنون فعال است.

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

کاربرد ریمل :

 

ریمل یا همان ماسکارا ( به قول مادر بزرگ های دوست داشتنی ) سرمه ، یک وسیله کاربردی مهم در مجموعه لوازم آرایشی میباشد که برای تغییر رنگ ، تیره کردن و حجم دادن و بلند نشان دادن مژه ها از آن استفاده میشود و اصلی ترین وسیله آرایش چشم محسوب میگردد.

ریملها رنگ های مختلفی دارند ولی پرمصرف ترین رنگ ریمل ، رنگ مشکی است ، رنگ مشکی 99% از حجم مصرف را به خود اختصاص میدهد ، ضمنا ریملها از مایع ریمل ، یک اپلیکاتور و یک برس کوچک تشکیل شده که جنس و نوع این برس نقش بسیار مهمی در حالت دادن به مژه ها دارد .

 

 

ساختار ریمل :

 

تمامی ریملها از رنگ دانه های رنگی تشکیل شده که رنگ ریمل را تعیین میکند به طور مثال ریمل مشکی دارای رنگدانه های مشکی است که این رنگ دانه ها توسط یک پلیمر مخصوص به یکدیگر متصل شده و این ترکیب توسط روغن های مختلفی ، غلیط میشود .

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

انواع ریمل :

 

همانطوری که میدانید ریمل چشم یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار در بین بانوان است که باعث ایجاد زیبایی و جذابیت چشمها میشود . یک خانم شاید از استفاده کرم پودر ، پنکیک و سایه چشم ، رژگونه و رزلب صرف نظر کند ، ولی به احتمال زیاد از استفاده ریمل چشم پوشی نخواهد کرد ، پس بنابراین برای بانوان ، نوع ریمل و مواد آن و همچنین نوع برس آن بسیار مهم است .

به طور کلی ریملها برحسب کارایی که دارند به چند مدل تقسیم می شوند.

ریمل حجم دهنده مژه : ریمل حجم دهنده باعث میشود مژه ها از حجم و ضخامت بیشتری برخوردار شوند .

ریمل بلند کننده مژه : ریمل بلند کننده مژه باعث می شود مژه ها بلند تر از فبل نشان داده شوند .

ریمل حالت دهنده مژه : ریمل حالت دهنده مژه برحسب نوع برس آن ، باعث میشود حالت خاصی به مژه ها داده شود .

ریمل فر کننده مژه : ریمل فر کننده مژه باعث میشود تا مژه های بلند کمی حالت فر به خود بگیرد و زیباتر شود .

لازم به ذکر است که یک ریمل میتواند تمام خصوصیات فوق را داشته باشد .

 

اما شما چه ریملی را برای استفاده و حالت دادن به مژه های خود انتخاب میکنید ؟  آیا قصد حجم دادن به مژه ها را دارید و یا به دنبال بلندتر نشان دادن و حالت دادن به مژه های خود هستید ؟

آیا میدانید چه ریملی را باید انتخاب کنید و آیا می دانید برس ریمل مد نظر شما چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟  آیا جزو افرادی هستید که با اولین پیشنهاد برای خرید ریمل ، بدون دقت لازم ، اقدام به خرید ریمل می کنید؟

 

 مشاهده ویترین ریمل های فروشگاه بیوتی استور آنلاین

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

برای انتخاب مناسب ترین ریمل با ما همراه باشید

 

 * 1 – مناسب ترین ریمل جهت حجم دادن و جدا کردن مژه ها :

اگر مژه های شما درعین حالی که نازک و کم حجم است به هم چسبیده نیز میباشد توصیه میکنیم از ریملهایی استفاده نمایید که دارای برس معمولی و از جنس پلاستیک میباشد . این نوع برس به راحتی مژه های شما را حجم داده و مژه های چسبیده را از یکدیگر جدا می کند.

 

 * 2 – مناسب ترین ریمل جهت حجم دادن به مژه ها :

اگر مژه های نازکی دارید و حجم کمی دارد و یا کم پشت هستند ، بهترین انتخاب برای شما ریملی است با برس بزرگ و حجیم  ، زیرا مژه ها را پرتر نشان میدهد و به راحتی در کوتاهترین زمان ممکن حجم انها را چند برابر می کند .

 

 * 3 – -مناسب ترین ریمل جهت بلند تر نشان دادن مژه ها :

اگر مژه های شما حجم مناسب دارد ولی کوتاه است می توانید از ریملهایی با برس دانه کوتاه و سفت استفاده کنید این مدل از برس به راحتی مژه ها را بلند تر نشان داده و قسمت های کم حجم مژه در گوشه های چشم را حجم میدهد .

 

 * 4 – مناسب ترین ریمل جهت فر کردن مژه ها :

آیا شما تمایل دارید مژه های فر داشته باشید؟ در صورت چنین تمایلی ، ما ریملهایی با برس مورب و باریک را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 * 5 – مناسب ترین ریمل جهت حجم دادن و بلند کردن مژه ها :

ریملهایی با برس مخروطی بهترین انتخاب برای خانم هایی است که تمایل دارتد مژه هایشان در عین حالی که بلند نشان داده می شود از حجم بالایی نیز برخوردار باشد . این مدل از ریمل باعث میشود که چشم ها درشت تر نشان داده شود . برس مخروطی برسی است که ابتدا و انتهای آن باریک و وسط برس پهن تر میباشد.

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

همانطوری که قبلا اشاره شد اجزای تشکیل دهنده یک ماسکارا عبارتند از اپلیکاتور یا پوکه ، که مایع ریمل در این اپلیکاتور قرار دارد و همچنین برس که در درون اپلیکاتور قرار میگیرد و نقش درب ریمل را نیز به عهده دارد.

 

برندهای معتبر تولید کننده لوازم آرایشی ، در ساخت پوکه و برس ماسکارا نهایت دقت را میکنند و در این زمینه ، وسواس زیادی به خرج می دهند چون تولید با کیفیت یک ریمل ، عاملی است در جهت استفاده بهینه و بالطبع رضایت مصرف کننده .

 

رضایت مصرف کننده فاکتوریست که هیچکدام از تولید کنندگان محصولات تقلبی به آن توجه نکرده و فقط به دنبال سود جویی خود میباشند و سلامت مصرف کنندگان برای این گروه مهم نیست ، بنابراین در هنگام خرید به اصالت کالا و همچنین تاریخ مصرف محصول توجه کنید .

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

روش استفاده و نگهداری از ریمل :

 

پس از اینکه ریمل متناسب با مژه های خود را خریداری کردید ، در هنگام استفاده از آن برس را به آرامی از اپلیکاتور خارج کرده و از بُن مژه ها به سمت بالای مژه کشیده و این حرکت را چند بار ادامه داده تا حالت دلخواه بر روی مژه ها بدست آید.

در صورت نیاز همین عمل را برای مژه های پایین چشم نیز می توانید انچام دهید .

روش نگهداری ریمل برای استفاده بهینه از آن بسیار مهم است ، برای این منظور به چند نکته توجه کنید .

در هنگام باز کردن درب ماسکارا و استفاده از آن ، هیچگاه برس را در درون اپلیکاتور به صورت ممتد بالا و پایین نکنید چون این عمل باعث می شود مواد ریمل روی دیواره درونی اپلیکاتور چسبیده و به مرور زمان خشک شود .

بعد از خارج کردن برس و در هنگام ریمل زدن حتما با یکی از انگشتان دست دیگر ، ورودی ریمل را بپوشانید و از ورود هوا به داخل آن جلوگیری کنید .

بعد از استفاده از ماسکارا از بسته شدن کامل درب آن اطمینان حاصل کنید .

به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر از ورود هوا به درون ریمل جلوگیری کنید به همان اندازه عمر آن  زیادتر می شود.

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

نکته مهم 1 : برخی از بانوان از ریمل به مدت طولانی نگهداری می کنند ، این مطلب چند ایراد مهم دارد ، اول اینکه بهترین دوره استفاده از ماسکارا بعد از باز شدن و اولین استفاده از آن ، یک دوره 6 ماهه می باشد ، ( این بدان معنی نیست که ریمل بعد از این مدت دیگر قابل استفاده نیست ، بلکه این مدت بهترین زمان برای استفاده از آن است ) .

دوم اینکه مواد ماسکارا بعد از گذشت حدود 6 ماه دیگر خاصیت اولیه را نداشته و ماده درون آن ، سفت و غلیظ میشود و این امر باعث می شود مواد به صورت یکنواخت بر روی مژه ها قرار نگیرد و فرم دلخواه را به مژه های شما ندهد .

مورد بعدی که بسیار مهم است این است که با توجه به اینکه چشم از نقاط مهم و حساس بدن است و احتمال آلوده شدن و ایجاد مشکلات چشمی بر اثر میکروب و باکتری بسیار زیاد است ، احتمال آلوده شدن ریمل به میکروب و در پی آن آلوده شدن چشم بعد از استفاده طولانی مدت از ریمل ، بسیار بالاست .

پس بنابراین توصیه ما به شما این است که ، ریمل خود را بعد از 6 ماه استفاده تعویض کرده و از ماسکارای  جدید استفاده کنید و یا حداقل اگر تمایل به استفاده طولانی مدت از ریمل خود را دارید ، تمام موارد بهداشتی و همچنین موارد نگهداری ریمل را ، که برای شما ذکر کردیم رعایت نمایید .

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

خرید ریمل :

 

داشتن اطلاعات لازم در هنگام خرید ریمل شما را جهت انتخاب و خرید مناسب ترین نوع ریمل ، یاری خواهد کرد . گاهی اوقات شاید توضیحات ناقص توسط تعدادی از فروشندگان لوازم آرایشی قادر نباشد شما را در جهت خرید بهترین و مناسبترین ریمل یاری کند ، ما در مقاله  انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب ، سعی کردیم که با توضیحات جامع و کامل ، شما را در این این مورد راهنمایی کرده تا بتوانید با انتخاب گزینه مناسب در هنگام خرید به بهترین نتیجه دست یابید .

به همین منظور تعدادی از ریملهای اورجینال و پرقروش از برندهای مختلف را به شما معرفی مکنیم و در مورد هر کدام از انها کمی توضیح خواهیم داد . برای آشنایی با این ریمل ها در ادامه مقاله ریمل و نقش مهم آن در آرایش چشم ، با ما همراه باشید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید به روش های موجود در صفحه تماس با ما ، اطلاعات بیشتری کسب نمایید .

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 ریمل اورال ( لورال ) :

 

برند اورال ( لورال ) از تولید کنندگان معروف و مطرح جهانی است که در لاین آرایشی خود اقدام به تولید انواع ماسکارا با ویژگی های مختلف نموده است .

این برند نه تنها تولید ریملهای قدیمی تر خود را ادامه می دهد ، بلکه در دوره های زمانی مختلف اقدام به تولید ریملهای جدید با کارایی و ویژگی های جدیدتر میکند .

تعداد ریملهای تولید شده توسط این برند بسیار زیاد است ، ما در این نوشتار چند مدل محدود ، که در بازار ایران ، بیشتر از مدل های دیگر شناخته شده و پر مصرف است را به شما معرفی میکنیم .

 

 

 ریمل اورال حجم دهنده ضربدر 5  ( L’oreal Voluminous x5 Mascara ) :

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل اورال حجم دهنده ضربدر 5

ریمل اورال حجم دهنده ضربدر 5

 

 ریمل اورال حجم دهنده ضربدر 5 ، یکی از ریمل های برند اورال است که در بین مصرف کنندگان ریمل بسیار شناخته شده است . این محصول با خاصیت حجم دهندگی مژه ها تا 5 برابر مناسب بانوانی است که از مژه هایی با حجم متوسط و کم برخوردارند و تمایل دارند حجم مژه هایشان افزایش پیدا کند . این ماسکارا با رنگ مشکی طبیعی پوشش کاملی بر روی مژه ها دارد و حاوی ویتامین B5 است .

با کلیک بر روی ریمل اورال حجم دهنده ضربدر 5 می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل اورال حجم دهنده کاربن بلک ضربدر 2  ( L’oreal Voluminous Carbon Black x2 Mascara ) :

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل اورال حجم دهنده کربن بلک ضربدر 2

ریمل اورال حجم دهنده کربن بلک ضربدر 2

 

ریمل اورال حجم دهنده کاربن بلک ضربدر 2 تمامی خصوصیات ریمل اورال حجم دهنده ضربدر 5 را داراست به انضمام اینکه این محصول دارای رنگ فوق مشکی یا سیاه است و مژه ها را کاملا مشکی کرده و حجم دار تر نشان میدهد .

با کلیک بر روی ریمل اورال حجم دهنده کاربن بلک ضربدر 2 می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل اورال حجم دهنده مگا کلاژن ( L’oreal Mega Volume Collagene 24 Mascara ) :

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل اورال حجم دهنده مگا کلاژن

ریمل اورال حجم دهنده مگا کلاژن

 

 

ریمل اورال حجم دهنده مگا کلاژن ، دارای رنگ دانه های خیلی قوی و مشکی است که به صورت کامل تمام مژه ها را پوشش داده و با اینکه حجم بسیار زیادی بر روی مژه ها ایجاد می کند ولی به هیچ عنوان ، سنگینی بر روی مژه ها احساس نخواهید کرد . این محصول کاملا ضد حساسیت است و تا 24 ساعت ماندگاری دارد و باعث ایجاد حجم بسیار زیادی بر روی مژه ها می شود.

با کلیک بر روی ریمل اورال حجم دهنده مگا کلاژن ، می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل اورال آنلیمیند ( L’oreal Unlimited Mascara ) :

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل اورال آنلیمیتد

ریمل اورال آنلیمیتد

 

ریمل اورال آنلیمیند ، بافت بسیار سبکی دارد و دارای برسی با خاصیت خم شدن تا زاویه 90 درجه است که استفاده از آن را برای مصرف کننده بسیار آسان می کند ، این محصول به وسیله برس مخصوص خود باعث بلند تر کردن مژه ها و ایجاد حالت فر در مژه ها میشود. ریمل اورال آنلیمیتد ماندگاری خوبی بر روی مژه ها دارد.

 

با کلیک بر روی ریمل اورال آنلیمیتد ، می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول آشنا شوید

 

تنوع ریمل در برند محبوب اورال زیاد است و ما در اینجا به 4 نمونه پر فروش این محصول اشاره کردیم برای آشنا شدن با انواع مدل های دیگر این محصول میتوانید به صفحه ریمل اورال مراجعه نمایید .

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل بورژوا :

 

https://www.bourjois.com

 

برند بورژوا یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح و معتبر در حوزه لوازم آرایشی میباشد که مجموعه کاملی از ریمل های متنوع را با کارایی محتلف و برای هر نوع سلیقه ای تولید کرده است و در فواصل زمانی مختلف این تنوع را بیشتر میکند . این برند جزو اولین گزیته ها برای خرید ماسکارا می باشد.

در ادامه به معرفی چند نمونه مختصر از ریملهای این برند که از مصرف بالایی در بازار ایران برخوردار است می پردازیم .

 

 

ریمل حجم دهنده در مسی بورژوا ( Bourjois Volume Glamour Mascara ) :

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل بورژوا حجم دهنده گلامور

ریمل بورژوا حجم دهنده گلامور

 

ریمل حجم دهنده در مسی بورژوا ، یکی از قدیمی ترین مدل های ریمل بورژوا است که تا کنونه توانسته دوستداران خود را حفظ کند .

این محصول حاوی موم طبیعی است و انعطاف پذیری مژه ها را زیاد کرده و مزه ها را سنگین نمی کند .

استفاده از ریمل حجم دهنده در مسی بورژوا ، چشم ها را درشت تر نشان می دهد .

با کلیک بر روی ریمل حجم دهنده در مسی بورژوا ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل بورژوا گلامور مکس مشکی ( Bourjois Volume Glamour Max Mascara ) :

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل بورژوا گلامور مکس مشکی

ریمل بورژوا گلامور مکس مشکی

 

ریمل بورژوا گلامور مکس مشکی ، دارای یک بافت سیلیکونی است و بدون ایجاد سنگینی بر روی مژه ها تا چندین برابر حجم مژه ها را افزایش می دهد . این محصول تا 16 ساعت ماندگاری دارد و حاوی عصاره مروارید سیاه و موم طبیعی است .

با کلیک بر روی ریمل بورژوا گلامور مکس مشکی ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل بورژوا گلامور صورتی ( Bourjois Volume Glamour Max Pink Mascara ) :

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل بورژوا مکس صورتی

ریمل بورژوا مکس صورتی

 

ریمل بورژوا گلامور صورتی ، یکی از ریملهای پرفروش برند بورژا محسوب می شود ، این ماسکارا به جهت نوع برس خود دارای خاصیت بلند کنندگی و حالت دادن به مژه هاست و از رنگدانه های مشکی طبیعی تشکیل شده است .

این محصول یکی از بهترین ریملهای بلند کننده مژه در بین سایر ریملهای موجود در بازار است و از قدرت حجم دهندگی به مقدار لازم نیز برخوردار است.

با کلیک بر روی ریمل بورژوا گلامور مکس صورتی ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل بورژوا حجم دهنده بیوتی فول  ( Bourjois Beauty Full Volume x10 Mascara )  :

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل بورژوا حجم دهنده بیوتی فول

ریمل بورژوا حجم دهنده بیوتی فول

 

ریمل بورژوا حجم دهنده بیوتی فول ، یکی دیگر از ریملهای پرفروش برند بورژوا ، است .

این محصول ضمن اینکه از قدرت حجم دهندگی بالایی برای مژه های شما برخوردار است ، دارای خاصیت بلند کنندگی مژه نیز می باشد . این ماسکارا  ، مناسب برای افرادی است که از مژه های کوتاه و در عین حال کم حجم خود شکایت دارند .

 

با کلیک بر روی ریمل بورژوا حجم دهنده بیوتی فول ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل بورژوا حجم دهنده چشمی ( Bourjois Volume Clubbing Mascara ) :

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل بورژوا حجم دهنده چشمی

ریمل بورژوا حجم دهنده چشمی

 

ریمل بورژوا حجم دهنده چشمی ، در دو مدل مشکی طبیعی و کاربن بلاک ( سیاه ) تولید میشود . تفاوت این دو مدل تنها در رنگ دانه های آن است و در سایر موارد با یکدیگر مشترک می باشند .

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل بورژوا اولترا بلک چشمی

ریمل بورژوا اولترا بلک چشمی

این محصول با برس دوطرفه با شانه نرم و انعطاف پذیر ، از قدرت حجم دهندگی و حالت دهی بالایی برای مژه ها برخوردار است و یک گزینه مناسب برای مژه های کم پشت و بدون حالت است.

با کلیک بر روی ریمل بورژوا حجم دهنده چشمی ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

تنوع ریمل در برند محبوب بورژوا زیاد است و ما در اینجا به چند نمونه پر فروش این محصول اشاره کردیم برای آشنا شدن با انواع مدل های دیگر این محصول  ، میتوانید به صفحه ریمل بورژوا مراجعه نمایید .

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل اسنس :

 

برند اسنس از تولید گنندگان محصولات آرایشی است که سهم زیادی در تولید انواع ماسکارا برای مصرف کنندگان دارد .
محصولات اسنس تولید شده در کشورهای اتحادیه اروپاست و به دلیل استفاده از بیس سبکتر در تولید محصولات خود مختص گروه سنی تین ایجر و جوانان است .
البته به دلیل قیمت مقرون به صرفه و تنوع در تولید ، محصولات این برند را گروه سنی بزرگسال نیز استفاده کرده و بسیار پرفروش می باشد و ریملهای این برند نیز از فروش بالایی برخوردار است .

ریمل اسنس حجم دهنده صورتی ( Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara ) :

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل اسنس حجم دهنده صورتی

ریمل اسنس حجم دهنده صورتی

 

ریمل اسنس حجم دهنده صورتی ، دارای یک برس انعطاف پذیر میباشد که با توجه به آن ، قادر است ضمن اینکه در مژه ها ، حجم و بلندی لازم را ایجاد کند از چسبیدن مژه ها به یکدیگر تیز جلوگیری کند .

این ماسکارا از فروش بالایی در بازار ایران برخوردار است .

 

با کلیک بر روی ریمل استس حجم دهنده صورتی ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل اسنس حجم دهنده مشکی ( Essence I Love Extreme Volume Mascara ) :

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

 

ریمل اسنس حجم دهنده مشکی

ریمل اسنس حجم دهنده مشکی

 

ریمل اسنس حجم دهنده مشکی ، با رنگ دانه های مشکی رنگی طبیعی به مژه ها میدهد و با برسی فیبری ، حجم مژه ها را چند برابر کرده و از چسبندگی آنها به یکدیگر جلوگیری می کند .

این ماسکارا نیز مانند ریمل اسنس حجم دهتده صورتی از فروش بالایی در بازار ایران برخوردار است .

 

با کلیک بر روی ریمل استس حجم دهنده مشکی ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

تنوع ریمل در برند محبوب اسنس زیاد است و ما در اینجا به 2 نمونه پر فروش این محصول اشاره کردیم برای آشنا شدن با انواع مدل های دیگر این محصول میتوانید به صفحه ریمل اسنس مراجعه نمایید .

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل بل :

 

http://bell-cosmetics.eu

 

کمپانی بل یکی دیگر از تولید کنندگان لوازم آرایشی در کشور آلمان است که از سابقه طولانی در این زمینه برخوردار است و محصولات بسیار با کیغیتی را روانه بازارهای جهانی کرده است .

ریمل های این برند نیز تنوع بالایی دارد و ما در این نوشتار دو مدل از ریمل های این برند معروف که در ایران فروش بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارد را به شما معرفی می کنیم .

 

ریمل حجم دهنده بل مشکی ( Bell Volume Up Full Lash Mascara ) :

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل بل حجم دهنده فول لش

ریمل بل حجم دهنده فول لش

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل حجم دهنده بل مشکی ، با برس مخصوص و بزرگی که دارد یک ریمل ایده آل برای ایجاد حجمی بسیار زیاد بر روی مژه هاست .

این ماسکارا ضمن ایجاد حجم دلخواه ، باعث ایجاد یک حالت جذاب بر روی مژه ها شده و با اینکه از یک برس یزرگ و متراکم در تولید این محصول استفاده شده ، ولی از چسبیدن مژه ها به یکدیگر جلوگیری می کند .

این ماسکارا یکی از ریمل های عالی و با کیفیت در بازار ایران است .

 

با کلیک بر روی ریمل حجم دهنده بل مشکی ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

ریمل حجم دهنده بل آبی ( Bell Volume Up Big Lash Mascara ) :

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل بل حجم دهنده بیگ لش

ریمل بل حجم دهنده بیگ لش

 

ریمل حجم دهنده بل آبی ، با برسی مخروطی ضمن ایجاد حجم بسیار بالا و بدون چسبندگی باعث بلند تر شدن مژه ها شده و چشم را درشت تر نشان می دهد .

این ماسکارا نیز مانند ریمل حجم دهنده بل مشکی از فروش بالایی برخوردار است و کاملا رضایت مصرف کننده را جلب میکند .

این ریمل یکی از ریمل های عالی و با کیفیت در بازار ایران است .

 

با کلیک بر روی ریمل حجم دهنده بل آبی ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

تنوع ریمل در برند محبوب بل زیاد است و ما در اینجا به 2 نمونه پر فروش این محصول اشاره کردیم برای آشنا شدن با انواع مدل های دیگر این محصول میتوانید به صفحه ریمل بل مراجعه نمایید .

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل بیو :

https://beyu.de

 

برند معتبر بیو آلمان نیز از برندهای معتبر اروپایی است که با تولید انواع ماسکارا در سبد محصولات آرایشی خود جایگاه ویزه ای در بازارهای جهانی دارد .

ریمل های این شرکت از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است که ما در این مقاله به معرفی چند نمونه پرطرفدار از ریمل های این شرکت میپردازیم .

 

ریمل حجم دهنده بیو نقره ای ( Beyu Power Volume Mascara ) :

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل حجم دهنده بیو نقره ای

ریمل حجم دهنده بیو نقره ای

 

 

ریمل حجم دهنده بیو نقره ای ریملی است که با استفاده از آن چشمان نافذی خواهید داشت .

این ماسکارا با مواد خاص خود و نوع برسی که دارد باعث حجم دادن و بلند کردن مژه ها شده و چشمان شما را درشت تر نشان میدهد .

ریمل حجم دهنده بیو نقره ای برای چشم های حساس بسیار مناسب است و هیچگونه حساسیتی رو چشم ایجاد نمیکند .

با کلیک بر روی ریمل حجم دهنده بیو نقره ای ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل حجم دهنده بیو ارتشی ( Beyo Maxi Volume Ultra Black Mascara ) :

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

ریمل بیو ارتشی

ریمل بیو ارتشی

ریمل حجم دهنده بیو ارتشی ریملی با رنگدانه های فوق العاده مشکی است که هم به مژه ها حجم میدهد و هم اینکه چشم ها را درشت تر از قبل نشان میدهد .

این ماسکارا هم مانند سایر ریمل های برند بیو کاملا ضد حساسیت است و مناسب برای چشم های حساس میباشد . رنگ بسیار مشکی این ریمل جذابیت خاصی به چشمان شما میدهد .

 

با کلیک بر روی ریمل حجم دهنده بیو ارتشی ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

 

ریمل حجم دهنده بیو والیوم نو ( Beyu Volume Now Mascara ) :

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل بیو والیوم نو

ریمل بیو والیوم نو

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

ریمل حجم دهنده بیو والیوم نو را شاید بتوان بهترین مدل از ریمل های تولیدی این شرکت به حساب آورد . این ماسکارا دارای برس بزرگی است که با یک حرکت تمام مژه ها را در برگرفته و به طور یکدست به تمامی مژه ها حجم داده و با بلند کردن آنها حالت جذابی به چشم های شما میدهد .

ریمل بیو والیوم نو کاملا ضد حساسیت است و مورد تایید پزشکان چشم میباشد .

 

با کلیک بر روی ریمل حجم دهنده بیو والیوم نو ، شما می توانید در صفحه مربوطه با مشخصات کامل این محصول بیشتر آشنا شوید .

 

تنوع ریمل در برند محبوب بیو زیاد است و ما در اینجا به چند نمونه پر فروش این محصول اشاره کردیم برای آشنا شدن با انواع مدل های دیگر این محصول میتوانید به صفحه ریمل بیو مراجعه نمایید .

 

نکته :

تنوع برندهای لوازم آرایشی در جهان و ایران بسیار زیاد است و هر کدام از این برندها با تولید محصولات ارایشی چایگاهی کوچک تا بسیار بزرگ در دنیای لوازم ارایشی دارند .

مطمئنا معرفی چند ریمل از تعداد محدودی تولید کننده ، در گستره ای که تنوع و تعداد برندهای آرایشی در ان به صدها و شاید هزاران برند میرسد نمیتواند تمامی جان مطلب را ادا نماید ، در مقاله ریمل و نقش مهم آن در آرایش چشم ، فقط به معرفی چند برند محدود که در بازار ایران از فروش بیشتری برخوردار هستند بسنده کردیم .

در اینجا ازتعداد محدودی شرکت و برندهای دیگر که در سبد تولیدات محصولات ارایشی آنها ، ریملهای با کیفیتی دیده میشود به طور فهرست وار نام میبریم تا با نام انها نیز بیشتر آشنا شوید .

 

ایزادورا ( Isadora ) ، دیپ رومنس ( Deep Romance ) ، اترنیتی ( Eternity ) ، ریمل ( Rimmel ) ، دبورا ( Deborah ) ، دوسه ( Doucce )  مک ( Mac )

 

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

قابل توجه :

تولید و همچنین فروش بالای محصولات آرایشی ، سود جویان در این حوزه را جهت تولید و یا فروش محصولات غیر اصل و تقلبی وسوسه میکند .

همانطوری که میدانید اجناس آرایشی تقلبی در بازار ایران بسیار زیاد است و میبایست در هنگام خرید به فروشنده و به اصل بودن محصول اطمینان کامل داشته باشید و این کار ساده ای نیست .

ریمل مهم ترین وسیله آرایشی است که شما مصرف میکنید زیرا در تماس مستقیم با چشمان شماست ، پس در خرید آن کاملا دقت کنید .

گروه بیوتی استور آنلاین ، مرجعی قابل اطمینان جهت مشاوره و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل می باشد که در تمام روزهای هفته در کنار شماست .

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب


 

با ما بهترین ها را داشته باشید .

 

( مقاله اختصاصی )

انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

نویسنده مقاله :

گروه بیوتی استور آنلاین

 


انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

 

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “انتخاب و خرید 1 ریمل خوب و مناسب

  1. بهاره گفت:

    بسیار عالی و مفید 🙏🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *