بیوتی استور آنلاین یک فروشگاه آنلاین در بستر اینترنت میباشد که کاربران به راحتی میتوانند از امکانات این سایت فروشگاهی استفاده نمایند. بی شک استفاده از خدمات و امکانات این سایت به مانند استفاده از امکانات هر مجموعه فروشگاهی دیگر تابع قوانین و شرایط خاص خود است که رعایت این قوانین از سوی هر دوطرف معامله میتواند حافظ حقوق خریدار و فروشنده باشد.

کلیه شرایط و قوانین بیوتی استورآنلاین به عنوان یک سایت فروشگاهی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان است . ثبت نام ، عضویت ، خرید محصولات و استفاده از امکانات در سایت بیوتی استور آنلاین از طرف مشتریان و کاربران به معنای آگاهی و قبول تمامی شرایط و قوانین این سایت میباشد و تمامی مشتریان و کاربران و خریداران محترم موظف به رعایت آن هستند .

در صورت مرجوعی محصولات خریداری شده توسط کاربر و الزام به بازپرداخت مبلغ خرید از طرف ما به خریدار ، بیوتی استور آنلاین از اطلاعات کاربری و اکانت کاربر که در هنگام ثبت نام ، درج نموده است استفاده خواهد نمود و جهت بازپرداخت و واریز مبلغ خرید به مشتری ، صرفا شماره کارت بانکی سفارش دهنده را جهت واریز مبلغ طلب مشتری دریافت خواهد نمود.

تمامی محصولات موجود در بیوتی استور آنلاین اورجینال و اصل بوده و دارای تاریخ مصرف معتبر میباشد و خریدار این حق را دارد در صورت دریافت کالای غیر اورجینال نسبت به عودت و مرجوع نمودن آن اقدام نموده و کلیه هزینه های خود را دریافت نماید.

در صورت عدم موجودی محصولات نمایش داده شده در سایت که با عنوان (موجود است) نمایش داده شده است و یا به دلیل عدم به روز رسانی موجودی محصولات به علت تعدد زیاد اقلام ، در صورتی که مشتریان اقدام به خرید محصولی نمایند که موجود نبوده و به اشتباه با عنوان (موجود است) نمایش داده شده ، بیوتی استور آنلاین موظف است عدم موجودی محصول را به وسیله تلفن / پیامک / ایمیل به اطلاع مشتری رسانده و مبلغ پرداختی مشتری را عودت داده و به شماره کارت بانکی وی واریز نماید.

ما موظف به پاسداشت و نگهداری از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی مشتریان و کاربران خود هستیم و در هنگام ثبت نام و ارائه خدمات فروش به مشتریان و کاربران ملزم به دریافت اطلاعات دقیق کاربران جهت تکمیل پروفایل آنها میباشیم ، تمامی اطلاعات شخصی کاربران جزو اطلاعات محرمانه این سایت قرار دارد و به هیچ عنوانی در اختیار شخص و یا هر سازمانی مگر با دستور و حکم مقامات قضایی و و مراجع ذیربط و وابسته به سازمانهای مربوطه نخواهد گرفت .

بیوتی استور آنلاین جهت ارسال محصولات خریداری شده توسط خریدار مجبور به در اختیار قرار دادن اطلاعات هویتی از قبیل نام و نام خانوادگی ، ادرس محل سکونت و یا محل کار و شماره تلفن ثابت و تلفن همراه به اداره پست جمهوری اسلامی ایران و یا نهادها و شرکت های دولتی و یا خصوصی طرف قرار داد ارسال مرسولات است .

بیوتی استور آنلاین این حق را برای خود محفوظ میداند که جهت حفظ شئونات اخلاقی ، هر گونه نظر و یا پست و سوال ارسالی از سمت کاربران را که مخالف نزاکت و ادب در فضای مجازی باشد را ویرایش و یا حذف نماید و در صورتی که مطالب و نظرات ارسال شده شامل محتوای مجرمانه باشد این اجازه را خواهد داشت که هر گونه پیگیری قانونی را انجام دهد.